Polka dots

07:59:00

...Doooone...
Nach gefühlten tausend Stunden Arbeit ohne ein Ende in Sicht ist es endlich vorbei. Bye Uni und hello life..:) Semesterferien!
Ich bin so glücklich über die letzte Semesterarbeit, die zwar sehr viel Stress mit sich gebracht hat aber es sich gelohnt hat. Im nächsten blogpost werde ich die Fotos vom Shooting und meine Inspiration posten. Seit gespannt :)
Zu diesem look kann ich nur sagen: ich liebe Polka lots!

Schönes Wochenende :)


After thousands hours of work without an end in sight it´s finally over. Bye uni and hello life again :)
holidays!
I am so happy about my last project. It was a lot of stress but it was definitely worth it. Next blogpost will be about my inspiration and the shooting. So, stay tuned!
About this look i can say only: I love polka dots!

Nice weekend :)











Top:Shein // Trousers: ZARA // Leather Jacket: ZARA
Hat: HALLHUBER // Bag: HALLHUBER


You Might Also Like

0 Kommentare

Popular Posts